***....Γευσου....Γευσεις....***



Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ( της ΓΙΑΓΙΑΣ ~4~(NTR)







ΥΛΙΚΑ

1κιλο αλευρι

2 φλιτζανια Ζαχαρη

4αυγα

2κουταλιες Λικερ

1κουταλια Αμμωνια

2κουταλιες Μπεικιν Παουντερ

1φλιτζανι Γαλα (χλιαρο)

3βανιλιες  η Μαστιχες

1 ½ φλιτζανα λαδι η βουτυρο(γαλακτος)






ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ



Σε μια λεκανι  τοποθετουμε τα αυγα και τη ζαχαρη και το βουτυρο ανακατευουμε καλα ..σε ενα μπολ  τοποθετουμε το γαλα και τις βανιλιες και την αμμωνια και ανακτατευουμε ..ριχνουμε το λικερ και βαζουμε το μπεικιν με το αλευρι μαζι και ριχνουμε σιγα-σιγα στο μιγμα με τα αυγα.

Ζυμωνουμε καλα και οταν ζυμωθει η ζυμη μας αφηνουμε για 10 λεπτα να ηρεμησει η ζυμη σκεπασμενη(με μεμβρανη)

Πλαθουμε  σε διαφορα σχηματα ...βουτυρονουμε το ταψι μας και ψηνουμε στους 180 βαθμους.
Αν θελουμε διαλυομαι ενα αυγο με λιγο νερο και αλειφομαι τα κουλουρακια για να ειναι πιο ομορφα ροδοκοκκινα και Λαμπεεα σαν την ΛΑΜΠΡΗ!!!!!

Καλη Επιτυχια

2 σχόλια:

  1. Αχ και να 'χα λίγα τώρα...!!! Πριν λίγο γύρισα από τη δουλειά κι έχω τις λιγουρίτσες μου!
    Πόση ώρα τα ψήνουμε; Με τα κουλουράκια και τα μπισκότα την πατάω γιατί δεν υπολογίζω σωστά το χρόνο και βγαίνουν λίγο τραγανά (επιεικής ο χαρακτηρισμός!)
    Γειά στα χέρια σου Νίκη μου! Αν έχεις χρόνο πέρνα κάποια στιγμή από το blog μου. Ελπίζω να σου αρέσουν κάτι τέτοια. Κι αν όχι, δεν πειράζει! Μου αρέσουν εμένα οι συνταγές σου!
    Καλό βράδυ και πολλά φιλιά! (Πηνελόπη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα ....για 30 λεπτα αφου εχεις προθερμανει το φουρνο ειμσι πσνευκολα και θα σε βγαλουν πολλες φορες απο...δυσκολη θεση!!!Δες και κριτσινια θα σου αρεσουν!!!!!κι εγω μη νομιζεις με ολα αυτα τρεφομαι!!!!!το blogs σου μου αρεσε παρα πολυ!!!!φιλακια καλη ξεκουραση...*Νικη*

    ΑπάντησηΔιαγραφή